-
Guilty and in debts: Who is paying the bill? A qualitative content analysis of the portrayal of poverty in the documentary series ‘Schuldig’ Master Thesis
I. Rots
June 2018 -
(De)constructing national identity in nation branding efforts the relation of Thainess in Amazing Thailand tourism campaigns for Thai diaspora Master Thesis
P. Sritaragul
June 2018 -
Mexico in het nieuws Gedrukte en online berichtgeving in Nederlandse populaire- en kwaliteitskranten Master Thesis
M. van der Drift
June 2018 -
Angela Merkel: van Mädchen en Mutti tot Powerfrau Een analyse van de beeldvorming van Angela Merkel in de Britse en Nederlandse dagbladpers ten tijde van de Duitse verkiezingen van 2017 Master Thesis
L. Tiggelman
June 2018 -
Kwaliteitsjournalistiek in tijden van clicks Een kwalitatief onderzoek naar de rol van webstatistieken en online reacties van het publiek in de werkpraktijken van Nederlandse journalisten Master Thesis
S. van IJsselmuide
June 2018 -
Refugees in the Digital Age: Investigating Refugees’ Perceptions regarding Digital Privacy on Social Media Platforms Master Thesis
I. Athanasiadis
June 2018 -
‘Duimpje omhoog’ voor politiek? Een onderzoek naar de rol van social influencers in politieke communicatie Master Thesis
C. van den Boomgaard
June 2018 -
Selling brands while staying “authentic”: Instagram influencers’ negotiation of the imagined audience Master Thesis
June 2018