-
Which motivations lead football fans to engage with the team on Instagram? A quantitative research Master Thesis
Marinakis, Gregory
June 2020 -
Ben je crimineel na één pil? Een kwalitatief onderzoek naar de berichtgeving over recreatief drugsgebruik in Nederland en het Verenigd Koninkrijk Master Thesis
Martina, Robin
June 2020 -
The effect of different types of CSR on eWOM intentionsand behaviors of employees. Master Thesis
Meijer, Suzanne
June 2020 -
Artists or Savvy Entrepreneurs? Why not both! Visual artists and their self-identity on YouTube Master Thesis
Mileva, Boryana
June 2020 -
Virtual reality door een journalistieke bril: een exploratie naar de (meer)waarde van driedimensionale en computer gegenereerde journalistieke verhalen Master Thesis
Moerland, Jordy
June 2020 -
The impact of sport sponsorship on aspects of consumer-based brand equity A case of Formula One World Championship Master Thesis
Monterian, Sara
June 2020 -
Games of Belonging Depiction of Athletes of Turkish Descent in German Football Broadcasts Master Thesis
Münstermann, Florentin
June 2020 -
Jongens en meisjes zijn gelijkwaardig, maar niet hetzelfde Een kwalitatief onderzoek naar het verschil in (media)opvoeding op basis van geslacht, specifiek kijkend naar sexting Master Thesis
Nassau, Roos van
June 2020