-
The Race to Cultural Diversity A qualitative study on journalists' perception of cultural diversity in fashion Master Thesis
Naomi Soryah Suryanti Martosoewondo
June 2022 -
Streamingdiensten in de spotlight Een thematische analyse over de betekenis van streamingsdiensten in het leven van Nederlandse jongeren Master Thesis
Merel Masselink
June 2022 -
Advertising social identities: Inclusive representations of race, ethnicity and gender in marketing campaigns of makeup brands Master Thesis
Nazeli Mazlumyan
June 2022 -
Ben jij nog fan van Marco Borsato?! Kwalitatief onderzoek naar hoe de betekenisgeving van fans van Marco Borsato is veranderd in tijden van cancelcultuur Master Thesis
Lisa Menting
June 2022 -
De betekenisgeving aan etniciteit in het Nederlands televisiecommentaar tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal Master Thesis
Joep van Meyel
June 2022 -
Challenging or Reinforcing Stereotypes? How Body Diversity is Portrayed in Dutch Underwear Advertisements Master Thesis
Emma Mientjes
June 2022 -
Service Marketing Strategies – Investigating Current Practices and Related Challenges of Luxury Hotels in Finnish Lapland Master Thesis
Nea Mikkola
June 2022 -
Zelfcensuur in de Nederlandse journalistiek Een onderzoek naar de oorzaken en implicaties van zelfcensuur onder journalisten in een westerse democratie. Master Thesis
Daan Mol
June 2022