-
The effect of different types of CSR on eWOM intentionsand behaviors of employees. Master Thesis
Meijer, Suzanne
June 2020 -
Artists or Savvy Entrepreneurs? Why not both! Visual artists and their self-identity on YouTube Master Thesis
Mileva, Boryana
June 2020 -
Virtual reality door een journalistieke bril: een exploratie naar de (meer)waarde van driedimensionale en computer gegenereerde journalistieke verhalen Master Thesis
Moerland, Jordy
June 2020 -
The impact of sport sponsorship on aspects of consumer-based brand equity A case of Formula One World Championship Master Thesis
Monterian, Sara
June 2020 -
Games of Belonging Depiction of Athletes of Turkish Descent in German Football Broadcasts Master Thesis
Münstermann, Florentin
June 2020 -
Jongens en meisjes zijn gelijkwaardig, maar niet hetzelfde Een kwalitatief onderzoek naar het verschil in (media)opvoeding op basis van geslacht, specifiek kijkend naar sexting Master Thesis
Nassau, Roos van
June 2020 -
When PUBG is not just a game: An exploratory study of young Asian expatriates and maintaining social connections with those back home Master Thesis
Nguyen, Le Bao Khanh
June 2020 -
Building Brands through Online Communities A Rhetorical Analysis of the Case of Benefit Cosmetics Master Thesis
Nijhof, Anne
June 2020