2012-09-07
ER GEBEURT MEER DAN JE ZIET
Publication
Publication
Een onderzoek naar de discrepantie tussen het beeld dat KHN van zichzelf heeft en het beeld dat leden van KHN hebben.
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is de belangenbehartiger van 20.000 ondernemers in de horecabranche. Het primaire doel van KHN is het behartigen van de collectieve en de individuele belangen. Dit gebeurt op allerlei manieren. Vijf verkennende interviews toonden aan dat KHN te weinig inspeelt op de behoeften van haar leden. Leden zijn niet goed op de hoogte van wat KHN doet en voor hen kan betekenen. De volgende vragen die dan naar boven komen zijn: is het beeld dat de vereniging van zichzelf heeft, niet hetzelfde beeld dat leden hebben? Zit er een verschil tussen het imago en de identiteit van KHN?
Additional Metadata | |
---|---|
Marja Flory, Jan Looman | |
hdl.handle.net/2105/14268 | |
Management van Verandering | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
Michelle Verdonck. (2012, September 7). ER GEBEURT MEER DAN JE ZIET. Management van Verandering. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14268
|