Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is de belangenbehartiger van 20.000 ondernemers in de horecabranche. Het primaire doel van KHN is het behartigen van de collectieve en de individuele belangen. Dit gebeurt op allerlei manieren. Vijf verkennende interviews toonden aan dat KHN te weinig inspeelt op de behoeften van haar leden. Leden zijn niet goed op de hoogte van wat KHN doet en voor hen kan betekenen. De volgende vragen die dan naar boven komen zijn: is het beeld dat de vereniging van zichzelf heeft, niet hetzelfde beeld dat leden hebben? Zit er een verschil tussen het imago en de identiteit van KHN?

Marja Flory, Jan Looman
hdl.handle.net/2105/14268
Management van Verandering
RSM: Parttime Master Bedrijfskunde

Michelle Verdonck. (2012, September 7). ER GEBEURT MEER DAN JE ZIET: Een onderzoek naar de discrepantie tussen het beeld dat KHN van zichzelf heeft
en het beeld dat leden van KHN hebben.. Management van Verandering. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14268