2013-10-31
Netwerken en innovatiekracht van Nederlandse sierteeltveredelaars
Publication
Publication
Hoe beïnvloeden de verschillende relaties van productinnoverende organisaties, binnen de sierteeltsector, productinnovatie?
De relaties van een organisatie vormen met elkaar een netwerk. Dit netwerk bestaat onder andere uit leveranciers, klanten en andere organisaties die binnen dezelfde sector actief zijn. Een netwerk geeft bedrijven toegang tot kennis en hulpbronnen die niet binnen het eigen bedrijf aanwezig zijn. Dit stelt bedrijven in staat om gebruik te maken van extern ontwikkelde kennis en technologieën en toe te passen in de eigen bedrijfsactiviteiten.
Additional Metadata | |
---|---|
Dr. Serge Rijsdijk, Dr. René Olie | |
hdl.handle.net/2105/14385 | |
Strategisch Management & Strategische Vernieuwing | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
Rob Boers. (2013, October 31). Netwerken en innovatiekracht van Nederlandse sierteeltveredelaars. Strategisch Management & Strategische Vernieuwing. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14385
|