2011-06-23
Rabobank ’s-Hertogenbosch e.O. en Het Nieuwe Werken
Publication
Publication
Een kwalitatief onderzoek naar de voorbereiding op Het Nieuwe Werken bij het segment Bedrijven van Rabobank ’s-Hertogenbosch e.O.
In de afgelopen 30 jaar is er een sterke verandering opgetreden in de ontwikkeling van de economie. In de 19e en 20e eeuw werd deze door de industrie gedomineerd, in de 21e eeuw is de dienstverlening en kennis een steeds belangrijkere rol gaan spelen. Oorzaken hiervan worden door verschillende auteurs gevonden in globalisering en de innovatie van de technologie. Met name op het gebied van internet en communicatiemiddelen is er de laatste jaren steeds meer mogelijk geworden. De nieuwe generatie is opgegroeid met deze nieuwe technologieën en zal binnenkort de door vergrijzing steeds krapper wordende arbeidsmarkt gaan betreden. Werkgevers zullen daarbij strijden om goed opgeleid personeel aan zich te binden.
Additional Metadata | |
---|---|
Marja Flory, Johan Wempe | |
hdl.handle.net/2105/14532 | |
Management van Verandering | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
Marian van Hemert. (2011, June 23). Rabobank ’s-Hertogenbosch e.O. en Het Nieuwe Werken. Management van Verandering. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14532
|