2013-10-30
Werk aan uw merk
Publication
Publication
Het belang van een herkenbare identiteit in een veranderende markt van onafhankelijk, financieel adviseurs.
Het onderzoek richt zich op de onafhankelijke, financieel adviseur. De wereld waarin hij zich begeeft is dynamisch. Het provisieverbod, het veranderende imago van de bedrijfstak, de verdergaande ontwikkelingen op en het gebruik van technologie en de consument die gemiddeld genomen beter geïnformeerd en vooral mondiger en kritischer is maken dat de intermediaire bedrijfstak in een transitie zit. De onafhankelijk, financieel adviseur moet zijn rol herontdekken.
Additional Metadata | |
---|---|
dr. M.J. Flory, Dr. R. van Wijk | |
hdl.handle.net/2105/14927 | |
Management van Verandering | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
T.W.N. Mulder. (2013, October 30). Werk aan uw merk. Management van Verandering. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14927
|