2013-09-17
“De wijze waarop management- en organisatiefactoren een rol spelen in het proces van businessmodel-innovatie”
Publication
Publication
Hoe kunnen organisaties radicaal hun businessmodellen wijzigen? Deze vraag wordt door veel bedrijven in onvoldoende mate beantwoord. Niet omdat ze hun zaken niet goed doen, maar omdat de meeste organisaties te lang hun huidige strategie en businessmodel blijven continueren. Het niet tijdig vernieuwen van het businessmodel kan desastreuze gevolgen hebben voor de bedrijfsvoering en voor het businessmodel zelf, maar biedt ook kansen om de concurrentie voor te blijven in de huidige snel veranderende wereld.
Additional Metadata | |
---|---|
Prof. Dr. Justin Jansen, Dr. Ingrid Verheul | |
hdl.handle.net/2105/14943 | |
Strategisch Management & Strategische Vernieuwing | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
Victor Reebergen. (2013, September 17). “De wijze waarop management- en organisatiefactoren een rol spelen in het proces van businessmodel-innovatie”. Strategisch Management & Strategische Vernieuwing. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14943
|