Deze thesis vormt een onderdeel van de opleiding Master of Science in Business Administration, met een major in New Business Development, Entrepreneurship & Innovation. In deze thesis wordt onderzocht welke netwerkinvesteringen worden gedaan, en hoe deze netwerkinvesteringen het bedrijfssucces beïnvloeden, binnen de context van de glastuinbouw. Aanleiding voor de keuze van dit onderwerp is gelegen in het feit dat er thans collectieve voorzieningen binnen de sector worden afgebroken. Er is een trend waarneembaar naar meer geslotenheid en individualisering. Tegelijkertijd ontstaan er veel initiatieven met betrekking tot samenwerking, met nieuwe actieve netwerken rond nieuwe initiatieven. Deze studie kan bijdragen aan een beter begrip van de rol en betekenis van netwerkinvesteringen en de gevolgen daarvan voor het succes van de onderneming.

Dr. Ton van der Wiele, Prof. Dr. Wim Hulsink
hdl.handle.net/2105/14952
New Business: Innovation & Entrepreneurship
RSM: Parttime Master Bedrijfskunde

Edwin van der Knaap. (2013, September 19). Dealen met en in horizontale netwerken. New Business: Innovation & Entrepreneurship. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/14952