2011-09-21
Van bricks-and-mortar naar bits & bytes.
Publication
Publication
De opkomst van non-traditionele allianties in de ban van e-commerce.
E-commerce betreedt onze wereld. Zijn rol wordt alsmaar groter en groter. E-commerce is de afgelopen jaar opmerkelijk gegroeid, maar welke gevolgen heeft dit op het bedrijfsleven zoals wij dat kennen en welke stappen worden hierdoor ondernomen? Ondernemers en leidinggevenden hebben kennis gemaakt met het traditionele bedrijfsleven en belanden nu op onbekend terrein. Er wordt verwacht dat ze in een korte tijd nieuwe informatie opdoen en met deze verschuivingen mee kunnen gaan. De grootste kans op overleven zit in samenwerken.
Additional Metadata | |
---|---|
Prof. Frank Wijen, Cor Molenaar | |
hdl.handle.net/2105/15623 | |
Strategisch Management & Strategische Vernieuwing | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
Neuza Parreira da Costa. (2011, September 21). Van bricks-and-mortar naar bits & bytes.. Strategisch Management & Strategische Vernieuwing. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/15623
|