2011-06-29
Marktorientatie; de sleutel tot succes?
Publication
Publication
De invloed van marktoriëntatie op de kwaliteit van lanceringbeslissingen, nieuwe productprestaties en bedrijfsprestaties
In het kader van de opleiding MscBA / drs. Bedrijfskunde wordt de studie afgesloten met het uitvoeren van een onderzoek. Het onderwerp van dit onderzoek is gekozen door de belangstelling voor marktoriëntatie en het lanceren van nieuwe producten. Dit hoofdstuk begint met de aanleiding van het onderzoek, gevolgd door de probleemstelling en de deelvragen, met daarop volgend de doelstelling van het onderzoek.
Additional Metadata | |
---|---|
Dr. S.A. Rijsdijk, Drs. J. Looman | |
hdl.handle.net/2105/15851 | |
New Business: Innovation & Entrepreneurship | |
Organisation | RSM: Parttime Master Bedrijfskunde |
Marjolein Scheffers. (2011, June 29). Marktorientatie; de sleutel tot succes?. New Business: Innovation & Entrepreneurship. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/15851
|