Met dit onderzoek beoog ik aanbevelingen te bieden aan de onderwijsmanager van het cluster Recht op de Hogeschool INHolland voor de mogelijke invoering van ZST’s, door de begincondities, processtappen en aandachtspunten te analyseren bij vergelijkbare opleidingen/organisaties (lees: vergelijkend onderzoek). Er is een vergelijking gemaakt tussen een opleiding dat al werkt met een ZST’s (Avans Hogeschool HRM) en een opleiding dat niet werkt met ZST’s (Hogeschool Rotterdam SPH). Deze vergelijking biedt o.a. inzicht in de specifieke kenmerken van ZST’s. De bovenstaande doelstelling heeft geleid tot het formuleren van de volgende hoofdvraag: Op welke wijze kan Hogeschool INHolland zelfsturende teams succesvol invoeren op het cluster Recht en welke factoren zijn daarbij van belang?

, , ,
Homburg, Dr. V.M.F. (Vincent), Moody, Dr. R.F.I. (Rebecca)
hdl.handle.net/2105/18180
Public Administration
Erasmus School of Social and Behavioural Sciences

Bonnouh, L. (Leila). (2014, April 11). Zelfsturende teams in het hoger onderwijs. Public Administration. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/18180