): In ‘Niet lullen maar poetsen’ wordt de effectiviteit van het re-integratietraject Tops4Jobs onderzocht. De theorie over realistische evaluatie, waarin wordt gesteld dat we moeten onderzoeken hoe en waarom iets werkt, vormt het uitgangspunt van dit onderzoek. De centrale vraagstelling luidt ‘Wat werkt voor welke deelnemers van het re-integratietraject Tops4Jobs, waarom en onder welke omstandigheden?’. Door middel van interviews, participerende observaties en uitstroomcijfers wordt een antwoord gezocht op deze vraag. Er wordt daarbij ingegaan op de harde en zachte persoonskenmerken van de deelnemers en op de werkzame bestanddelen van het traject Tops4Jobs.

, , , ,
prof.dr. H.J.M. Fenger, dr. P.W.A. Scholten
hdl.handle.net/2105/40984
Public Administration
Erasmus School of Social and Behavioural Sciences

Paula de Vlas. (2017, August 25). Niet lullen maar poetsen. Public Administration. Retrieved from http://hdl.handle.net/2105/40984