-
“WTFock is going to happen next?” A Qualitative Content Analysis Of WTFock in the Scope of VIER’s Battle With Relevance In The Flemish TV Landscape Master Thesis
Merckx, Björn
July 2019 -
Importance of Visual Alignment between SMIs and Brands A Quantitative Research Master Thesis
Moucachen, Josef
July 2019 -
The investment in renewable energy A quantitative research examining how prior crises and communicated motives affect public trust and eWOM Master Thesis
Ng, Joyce
July 2019 -
Migranten: Bed, bad en brood of ver van je bed? Een vergelijkend onderzoek naar de berichtgeving van Nederlandse en Amerikaanse media over migranten uit Syrië en Midden-Amerika Master Thesis
Nieto Solis, Sergio
July 2019 -
Waakhond of gebeten hond? Onderzoek naar markttoezichthouders in de berichtgeving van Nederlandse kranten en Twitter Master Thesis
Nieuwland, Sophia
July 2019 -
Dutch Media Lifestyle Entrepreneurs Social Media Branding & Interactions How do Dutch media lifestyle entrepreneurs use social media to develop brands and interactions? Master Thesis
Skontanarak, Skon
July 2019 -
HOW DO WE REALLY FEEL ABOUT REPRESENTATION IN THE MOVIE BLACK PANTHER? A study about the ways in which Dutch Millennials give meaning to race representation in the movie Black Panther Master Thesis
Soares, Jaleesa
July 2019 -
Brexit: een eiland tussen hoop en vrees Een vergelijkend onderzoek naar de Nederlandse en Britse berichtgeving over de Brexit Master Thesis
Wever, Tom
July 2019