-
Nederlandse berichtgeving over de Islamitische Staat Toen en nu, populair- en kwaliteitskranten Master Thesis
F.C.R. den Dunnen
October 2017 -
De foodblogger: kortstondige hype of authentiek rolmodel? Een onderzoek naar de perceptie en praktijk van vrouwelijke gebruikers van Nederlandse foodblogs Master Thesis
R.V. van der Markt
October 2017 -
Zicht op impact Een onderzoek naar het kwalitatief evalueren van de maatschappelijke impact van gesubsidieerde media-innovatieprojecten Master Thesis
M.E. de Boer
October 2017 -
Sexting via Snapchat; snap jij het? Een onderzoek naar de sociale normen van mannelijke studenten ten aanzien van sexting via Snapchat in vergelijking met vrouwelijke studenten. Master Thesis
I. Gouweloos
October 2017 -
Poëzie in de jukebox Een kwalitatief onderzoek in het veld van culturele productie naar de symbolische grenzen tussen muziek en literatuur naar aanleiding van de Nobelprijs voor Bob Dylan Master Thesis
K. de Vries
October 2017 -
Mavens en de beïnvloeding van muzieksmaak online Een onderzoek naar de legitimiteit van culturele opinieleiders in het digitale tijdperk Master Thesis
D.A.W. van Nispen
October 2017 -
Het kopen van vinyl Master Thesis
S.A. Nieuwpoort
October 2017 -
Rotterdam als koploper Over de betekenisgeving aan enerzijds de citybranding en anderzijds de positieve mediaberichtgeving Master Thesis
M. Voogd
October 2017