-
How Netflix voices their brand in different languages - An analysis of Netflix’ brand identity and branding strategy on Instagram in India and the Netherlands Master Thesis
J. Venema
June 2019 -
Nieuws op sociale media: ik zie, ik zie wat jij niet ziet De ervaring van Nederlandse jongvolwassenen tussen de 20 en 30 jaar oud over de geloofwaardigheid van nieuws op sociale media. Master Thesis
M. Schenk
June 2019 -
Algorithms told me to buy it To what extent do Amazon’s recommendations influence the choice of its customers? Master Thesis
M. Gelo
June 2019 -
Hey, Do You Have Instagram? The blurring lines between private and professional iden55es on social networking sites in the context of social norms and online boundary management. Master Thesis
J. Frank
June 2019 -
Gamer perception of endorsements from FortNite Streamers on YouTube Master Thesis
R. King
June 2019 -
The complex construction of K-beauty A constructivist grounded-theory analysis of South Korean and U.S. beauty YouTube videos Master Thesis
K. Koene
June 2019 -
Misleidende ‘groene’ advertenties? - Het effect van duurzame claims en natuurafbeeldingen op waargenomen greenwashing, consumentenvertrouwen en aankoopintenties Master Thesis
Y. van Beers
June 2019 -
Ploeteren voor aandacht - Een onderzoek naar berichtgeving over veldrijden in Nederlandse dagbladen Master Thesis
L.A.J.L. Tillieux
June 2019