-
Gamer perception of endorsements from FortNite Streamers on YouTube Master Thesis
R. King
June 2019 -
The complex construction of K-beauty A constructivist grounded-theory analysis of South Korean and U.S. beauty YouTube videos Master Thesis
K. Koene
June 2019 -
Misleidende ‘groene’ advertenties? - Het effect van duurzame claims en natuurafbeeldingen op waargenomen greenwashing, consumentenvertrouwen en aankoopintenties Master Thesis
Y. van Beers
June 2019 -
Ploeteren voor aandacht - Een onderzoek naar berichtgeving over veldrijden in Nederlandse dagbladen Master Thesis
L.A.J.L. Tillieux
June 2019 -
De kracht van #beïnvloeders - De effectiviteit van influencer marketing op Instagram en de invloed daarvan op merkattitude en aankoopintentie Master Thesis
M. van de Poll
June 2019 -
Data leaks An investigation of a new cybersecurity crisis and its results on post-crisis reputation and users’ engagement on social media. Master Thesis
C. Sideri
June 2019 -
Dolls gone fascist How Instagram account Barbie Fascionista satirized the Brazilian middle and upper classes Master Thesis
U. Sawczuk da Silva
June 2019 -
Just One More Episode: Procrastination on Online Media Streaming Services The Influence of Gender Traits, Passion, and Motivation Master Thesis
J. van Harten
June 2019