-
Misleidende ‘groene’ advertenties? - Het effect van duurzame claims en natuurafbeeldingen op waargenomen greenwashing, consumentenvertrouwen en aankoopintenties Master Thesis
Y. van Beers
June 2019 -
Ploeteren voor aandacht - Een onderzoek naar berichtgeving over veldrijden in Nederlandse dagbladen Master Thesis
L.A.J.L. Tillieux
June 2019 -
De kracht van #beïnvloeders - De effectiviteit van influencer marketing op Instagram en de invloed daarvan op merkattitude en aankoopintentie Master Thesis
M. van de Poll
June 2019 -
Data leaks An investigation of a new cybersecurity crisis and its results on post-crisis reputation and users’ engagement on social media. Master Thesis
C. Sideri
June 2019 -
Dolls gone fascist How Instagram account Barbie Fascionista satirized the Brazilian middle and upper classes Master Thesis
U. Sawczuk da Silva
June 2019 -
Just One More Episode: Procrastination on Online Media Streaming Services The Influence of Gender Traits, Passion, and Motivation Master Thesis
J. van Harten
June 2019 -
(Re)presenting disability: A research focusing on the representation of people with a disability in Dutch talk shows over the last ten years. Master Thesis
L. van Slageren
June 2019 -
‘For radiant, white skin’ A critical view of advertising for skin lightening products in India Master Thesis
H. Mehta
June 2019