Media en Cultuur
Collection
Collection
-
Communitymanagers in de deeleconomie Een onderzoek naar de rol van de communitymanager bij het actief houden van gebruikers op deelplatforms Master Thesis
M.F. Rademaker
July 2015 -
Personalisatie in de Nederlandse reclamewereld Een kwalitatief onderzoek naar het personaliseren van reclame Master Thesis
K. Heil
July 2015 -
Betekenis van gender in de TV serie Revenge Master Thesis
N. Benhaddou
July 2015 -
Geschiedenisles, kunst of vermaak? Een kwalitatief onderzoek naar de receptie van Nederlandse historische speelfilms door historici, recensenten en de doorsnee kijker Master Thesis
S.F. van Riet
July 2015 -
Leeropbrengst van entertainmentgames Motivatie in relatie tot typen leeropbrengst bij een entertainmentgame Master Thesis
R.H. van der Meulen
June 2015 -
Rejecters in beeld De deeleconomie en haar non-users Master Thesis
I.C.T. Gerards
June 2015 -
De Niches, de Expertises en de Heilige Release Windows Interviews met professionals uit de Nederlandse filmindustrie over de houdbaarheid van traditionele businessmodellen Master Thesis
P. Ros
June 2015 -
De vijf gezichtsmaskers van beautybloggers Een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving aan Nederlandse, professionele Beautybloggers Master Thesis
L.D. Monsauret
June 2015