Media en Cultuur
Collection
Collection
-
Digitale marketing mogelijkheden voor de cultuursector Een onderzoek naar de betekenis en de rol van sociale media voor Rotterdamse culturele organisaties Master Thesis
W.F. Bienefelt
June 2015 -
The audience is online: be noticed or be history Methoden en instrumenten van traditionele nieuwsorganisaties om het actieve publiek te binden en te betrekken. Master Thesis
S.A.P.M. Kuijstermans
June 2015 -
Bepaalt Het Nieuws de Markt? Een kwantitatieve inhoudsanalyse naar de invloed van nieuwsberichten op de beurskoersen van de AEX-genoteerde bedrijven ING en KPN Master Thesis
L.J. van der Heiden
June 2015 -
Theatraal dualisme Een onderzoek naar de rol van marketing in een sector waar het product heilig is Master Thesis
L. van Winden
June 2015 -
I’m sexy and I know it De betekenisgeving aan de vrouwelijke rol en seksualiteit in populaire muziekvideo’s vanuit een postfeministische lens Master Thesis
L. Bakker
June 2015 -
Populaire Muziekvideo’s, Parodieën en Gender Discoursen Een diepgaand onderzoek naar gender discours in muziekvideo’s en parodieën Master Thesis
J.S.N. Moll
June 2015 -
Quinoakutten versus ‘Je suis tosti’ Een vergelijkend onderzoek naar de betekenisgeving van fans en anti-fans van de huidige gezondheidsbeweging die gepresenteerd wordt op fitblogs Master Thesis
E.E. van Pamelen
June 2015 -
De hedendaagse journalist: gatekeeper of gatewatcher? Een onderzoek naar de attitudes van journalisten tegenover het betrekken en aantrekken van het actieve publiek in het nieuwsproductieproces Master Thesis
M.A.V. de Koning
June 2015