Media en Cultuur
Collection
Collection
-
Visueel LinkedIn Een kwalitatief onderzoek naar hoe beeldgebruik gebruikers motiveert zich te verbinden aan een service georiënteerd merk Master Thesis
C. van den Bor
June 2018 -
Public transport and media innovation: a platform perspective Master Thesis
K. Arendsen
May 2018 -
Rotterdam als koploper Over de betekenisgeving aan enerzijds de citybranding en anderzijds de positieve mediaberichtgeving Master Thesis
M. Voogd
October 2017 -
‘Hoe zit het met mijn online privacy?’ Een onderzoek naar het privacybewustzijn wat betreft online privacy-kwesties onder Nederlandse jongeren die gebruikmaken van sociale media Master Thesis
J.M. Snel
October 2017 -
‘Hoe zit het met mijn online privacy?’ Een onderzoek naar het privacybewustzijn wat betreft online privacy-kwesties onder Nederlandse jongeren die gebruikmaken van sociale media Master Thesis
J.M. Snel
October 2017 -
'Het gevoel dat het leeft.' Een kwalitatief onderzoek naar de informele kennisuitwisseling in creatieve clusters. Master Thesis
F.L. van Gent
October 2017 -
Tijdschriftenmerken in het digitale tijdperk Een onderzoek naar de merkwaarde in de perceptie van de consument, van de digitale merkextensies van Vogue, Linda, Voetbal International en Men's Health Master Thesis
S.I. Vonk
October 2017 -
Van sociale mediagebruiker naar fanatieke museumbezoeker? Een explorerend onderzoek naar het gebruik van sociale media onder de museumbezoekers van Museum Rotterdam Master Thesis
R.S.F. Nederveen
October 2017