Strategisch Management & Strategische Vernieuwing
Collection
Collection
-
Krimpmarkt als aanjager voor productinnovatie Innovatieparadox: toenemende urgentie en afnemende middelen Master Thesis
T. Stoopman
September 2015 -
The Relationship Between Customer Journey Development and Business Model Innovation Master Thesis
Remco Schoonderwoerd
September 2015 -
Intern ondernemerschap & Keteninnovatie Master Thesis
R. Moerlie
September 2015 -
Ondernemend gedrag van personeel in een detacheringsorganisatie Master Thesis
P. Reulen
September 2015 -
August 2015
-
Interpersoonlijk en intra-organisationeel vertrouwen en de invloed op kennisdeling tussen medewerkers in organisaties Een onderzoek naar vertrouwensrelaties en omstandigheden voor kennisdelen. Master Thesis
M. Blom
October 2014 -
The contribution of dedicated acquisition departments on developing acquisition specific capabilities through prior experiences Master Thesis
D. Kranendonk
October 2014 -
International business competence and succesful SME market seeking internationalisation Research on SME capability development and internationalisation processe Master Thesis
N. Hiemstra
October 2014