Media & Creative Industries
Collection
Collection
-
De representatie van de islam en moslims in Nederlandse kranten in de periode 2017 – 2019 Een kwalitatief onderzoek naar recente berichtgeving over Nederlandse discussies over de islam en moslims. Master Thesis
A. van Haaften
June 2019 -
Algorithms told me to buy it To what extent do Amazon’s recommendations influence the choice of its customers? Master Thesis
M. Gelo
June 2019 -
Nieuws op sociale media: ik zie, ik zie wat jij niet ziet De ervaring van Nederlandse jongvolwassenen tussen de 20 en 30 jaar oud over de geloofwaardigheid van nieuws op sociale media. Master Thesis
M. Schenk
June 2019 -
INTERSECTIONALITY BETWEEN RACE, GENDER AND SEXUALITY IN THE AMERICAN TELEVISION SERIES ORANGE IS THE NEW BLACK SEASON 4. Master Thesis
A. Gushchina
June 2019 -
How Netflix voices their brand in different languages - An analysis of Netflix’ brand identity and branding strategy on Instagram in India and the Netherlands Master Thesis
J. Venema
June 2019 -
Den Bosch dé nieuwe datastad van Nederland of toch ´de stad van je grootmoeder´? Een onderzoek naar de verhouding van kunstenaars die werken met technologie tot Den Bosch als datastad. Master Thesis
Manders, Pip
July 2019 -
HOW DO WE REALLY FEEL ABOUT REPRESENTATION IN THE MOVIE BLACK PANTHER? A study about the ways in which Dutch Millennials give meaning to race representation in the movie Black Panther Master Thesis
Soares, Jaleesa
July 2019 -
Millennials watching Friends A case study into meaning making of the 90s sitcom Friends among the millennial generation. Master Thesis
J. Buitendijk
July 2019