Media en Cultuur
Collection
Collection
-
Bepaalt Het Nieuws de Markt? Een kwantitatieve inhoudsanalyse naar de invloed van nieuwsberichten op de beurskoersen van de AEX-genoteerde bedrijven ING en KPN Master Thesis
L.J. van der Heiden
June 2015 -
Theatraal dualisme Een onderzoek naar de rol van marketing in een sector waar het product heilig is Master Thesis
L. van Winden
June 2015 -
De vijf gezichtsmaskers van beautybloggers Een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving aan Nederlandse, professionele Beautybloggers Master Thesis
L.D. Monsauret
June 2015 -
Digitale marketing mogelijkheden voor de cultuursector Een onderzoek naar de betekenis en de rol van sociale media voor Rotterdamse culturele organisaties Master Thesis
W.F. Bienefelt
June 2015 -
The audience is online: be noticed or be history Methoden en instrumenten van traditionele nieuwsorganisaties om het actieve publiek te binden en te betrekken. Master Thesis
S.A.P.M. Kuijstermans
June 2015 -
Leeropbrengst van entertainmentgames Motivatie in relatie tot typen leeropbrengst bij een entertainmentgame Master Thesis
R.H. van der Meulen
June 2015 -
De Niches, de Expertises en de Heilige Release Windows Interviews met professionals uit de Nederlandse filmindustrie over de houdbaarheid van traditionele businessmodellen Master Thesis
P. Ros
June 2015 -
Rejecters in beeld De deeleconomie en haar non-users Master Thesis
I.C.T. Gerards
June 2015