-
Creative startups and the city Berlin Master Thesis
T.T. Trinh Thanh
October 2017 -
From Inclusion to Indifference Cultural openness as a layered repertoire of urban Dutch youth Master Thesis
K. Klijnhout
October 2017 -
'Social Erfgoed' Cultureel erfgoed waarderen via sociale media Master Thesis
A.W. Raijmakers
October 2017 -
Virtual Reality als werkelijkheid? Over de verwachtingen van en de ervaringen met Virtual Reality onder museumbezoekers Master Thesis
S.B. Lesker
October 2017 -
Nederlandse berichtgeving over de Islamitische Staat Toen en nu, populair- en kwaliteitskranten Master Thesis
F.C.R. den Dunnen
October 2017 -
De foodblogger: kortstondige hype of authentiek rolmodel? Een onderzoek naar de perceptie en praktijk van vrouwelijke gebruikers van Nederlandse foodblogs Master Thesis
R.V. van der Markt
October 2017 -
Zicht op impact Een onderzoek naar het kwalitatief evalueren van de maatschappelijke impact van gesubsidieerde media-innovatieprojecten Master Thesis
M.E. de Boer
October 2017 -
Sexting via Snapchat; snap jij het? Een onderzoek naar de sociale normen van mannelijke studenten ten aanzien van sexting via Snapchat in vergelijking met vrouwelijke studenten. Master Thesis
I. Gouweloos
October 2017