Media en Cultuur
Collection
Collection
-
'Het gevoel dat het leeft.' Een kwalitatief onderzoek naar de informele kennisuitwisseling in creatieve clusters. Master Thesis
F.L. van Gent
October 2017 -
Tijdschriftenmerken in het digitale tijdperk Een onderzoek naar de merkwaarde in de perceptie van de consument, van de digitale merkextensies van Vogue, Linda, Voetbal International en Men's Health Master Thesis
S.I. Vonk
October 2017 -
Van sociale mediagebruiker naar fanatieke museumbezoeker? Een explorerend onderzoek naar het gebruik van sociale media onder de museumbezoekers van Museum Rotterdam Master Thesis
R.S.F. Nederveen
October 2017 -
Nederlandse berichtgeving over de Islamitische Staat Toen en nu, populair- en kwaliteitskranten Master Thesis
F.C.R. den Dunnen
October 2017 -
‘Hoe zit het met mijn online privacy?’ Een onderzoek naar het privacybewustzijn wat betreft online privacy-kwesties onder Nederlandse jongeren die gebruikmaken van sociale media Master Thesis
J.M. Snel
October 2017 -
Virtual Reality als werkelijkheid? Over de verwachtingen van en de ervaringen met Virtual Reality onder museumbezoekers Master Thesis
S.B. Lesker
October 2017 -
'Social Erfgoed' Cultureel erfgoed waarderen via sociale media Master Thesis
A.W. Raijmakers
October 2017 -
De foodblogger: kortstondige hype of authentiek rolmodel? Een onderzoek naar de perceptie en praktijk van vrouwelijke gebruikers van Nederlandse foodblogs Master Thesis
R.V. van der Markt
October 2017